Általános szerződési feltételek – ÁSZF

Az Euramon Kft. (székhely: 2510 Dorog, Kossuth Lajos u.2.; továbbiakban „Euramon”), a jelen szerződési feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) meghatározottak szerint végez a megrendelő eseti megrendelése alapján karbantartási és javítási szolgáltatásokat.

Az ajánlat és a megrendelés:

1.1 A szolgáltatás teljesítése – a megrendelés és annak visszaigazolása tartalma függvényében – történhet a megrendelő telephelyén, vagy az Euramon telephelyén. A szolgáltatásra vonatkozó jogviszony a szerviz ajánlatának elfogadásával vagy a javító-karbantartó tevékenységre vonatkozó egyedi szerződés felek általi aláírásával jön létre. A megrendelő az ajánlatkérését megteheti személyesen a szerviz telephelyén, telefonon a +36 33 331 396 -os számon vagy az info@euramon.hu e-mail címen. Amennyiben az ügyfél az árajánlat alapján a javítást nem kéri, abban az esetben a szerviz bevizsgálási díjat számít fel, amelynek mértéke nettó 4725,- Ft. Javítás megrendelése esetén a bevizsgálási díj levonásra kerül.
1.2 Az Euramon ajánlatának, a felek között létrejött egyedi szerződésnek a jelen ÁSZF minden esetben részét képezi. A szerviz ajánlatának elfogadásával a megrendelő a jelen ÁSZF feltételeit változtatás nélkül elfogadja. Amennyiben a megrendelő az ajánlat elfogadásáról szóló nyilatkozatban az ÁSZF feltételeitől eltérő kikötéseket fogalmaz meg, a felek között a szerződéses viszony csak a szerviz előzetes, kifejezett elfogadó írásos nyilatkozatával jön létre.
1.3 Az Euramon kijelenti, a megrendelő pedig tudomásul veszi, hogy azon garanciális termékeket, melyeket az Euramon nem képes, vagy nem jogosult javítani, az Euramon továbbadja a termék forgalmazójának garanciális ügyintézés céljából. Az Euramon erről, valamint az ügyintézést folytató forgalmazó elérhetőségeiről és az ügyintézés időtartalmáról tájékoztatja a megrendelőt.

Felhasznált anyagok:

2.1 Minden alkatrész, vagy részegység, melyet a szerviz a javításhoz biztosít, szabványos, új vagy azzal azonos egyenértékű.
2.2 Eltérő kikötés hiányában a lecserélt alkatrészek – illetőleg amennyiben a javítás a teljes termék cseréjével történik, úgy a teljes lecserélt termék (tartozékok, kábelek, leírásokkal együtt) – külön díj felszámítása nélkül az Euramon tulajdonába kerül.

Szolgáltatási díj:

3.1 A megrendelőnek – helyszínen végzett szolgáltatás esetén – a kiszállási díjat minden esetben meg kell fizetnie. Az Euramon felmerült költségeit, a kiszállási díjat és a bevizsgálási díjat abban az esetben is köteles a megrendelő a szerviz részére megfizetni, ha a hiba nem javítható, vagy a megrendelő úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt.
3.2 Az ajánlatban meghatározott Szolgáltatási Díjat az Euramon jogosult módosítani, jogszabályváltozás, a valutaárfolyamok jelentős (2%-ot meghaladó) árfolyamváltozásai, illetve egyéb lényeges körülmény bekövetkeztekor. Az árajánlatban megadott Szolgáltatási Díj keretösszeg, annak meghatározása a termék hibájának előzetes felmérésére épül. A tényleges Szolgáltatási Díj az ajánlatban megadottól eltérhet. A termék előre fel nem ismerhető hibája, vagy a hibának az előzetes felméréshez képest eltérő oka vagy mértéke nyomán új árajánlat elfogadása után a vállalási ár növekedhet. Amennyiben a tényleges díj az ajánlatban megadotthoz képest magasabb, úgy az Euramon a megrendelőt tájékoztatja a többletköltségekről. Ha a megrendelő úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt, akkor a kiszállási díjat és a bevizsgálási díjat ebben az esetben is köteles a megrendelő a szerviz részére megfizetni.
3.3 A fizetés módja szervizben történő javítás esetén készpénz, banki átutalás vagy kártyás fizetés. A fizetés teljesítéséig a szerviz jogosult a kijavított termék visszatartására.
3.4 Amennyiben a javítás szervizben történik, az eszköznek a szervizbe történő beszállítása és a szolgáltatás teljesítése után annak elszállítása a megrendelőt terheli. Az Euramon értesíti a megrendelőt a szolgáltatás teljesítéséről, és arról, hogy a kijavított terméket a szervizből elviheti. A kijavított terméknek az értesítés elküldésétől számított, 10 naptári napot meghaladó késedelemmel történő átvétele esetén az Euramon naponta nettó 500,- Ft tárolási költséget érvényesíthet. 60 napot meghaladó átvételi késedelem esetén az Euramon jogosult az eszköz értékesítésére, vagy megsemmisítésére, – ezt követően megrendelőnek az Euramonnal szemben semmiféle igénye nem lehet.
3.5 Garanciális termék szervizelése esetén, amennyiben a javításra leadott termék nem javítható, úgy a hibás termék automatikusan kicserélésre kerül. Kicserélés esetén a megrendelő a hibás termékre nem tarthat igényt. Megrendelő megértette és elfogadja a Szerviz azon tájékoztatását, hogy kicserélés esetén a hibás termék – adatvédelmi okokból – megsemmisítésre kerülhet.

Jótállás, szavatosság:

4.1 Az Euramon az általa felhasznált és beépített alkatrészekre és a kapcsolódó szolgáltatásokra garanciát vállal. A garancia nem vonatkozik az eszköz nem kicserélt alkatrészeire és részegységeire továbbá nem terjed ki a rendeltetés ellenes használatból eredő hibákra, a megrendelő által jogosulatlanul elvégzett karbantartási munkákból eredő hibákra, a megrendelő által biztosított szoftverre, illesztő egységekre és alkatrészekre, engedély nélküli módosításra vagy helytelen használatra, a termék működtetésére a megadott környezeti specifikációkon kívül eső tartományban, illetve a megrendelő által nem megfelelő módon végzett helyszín előkészítési és karbantartási műveletekre.
4.2 A nyomtató művet tartalmazó berendezések vonatkozásában az utántöltött / módosított fogyóanyagok (tintapatron, toner) használatából eredő károkért a megrendelő tartozik kizárólagos felelősséggel. Amennyiben a hiba utántöltött/módosított kellékanyagok használata miatt következett be, úgy a hiba kijavítása jótállás keretében nem követelhető.

Jótálláson kívül eső javítószolgáltatás:

5.1 A jótállás nem érvényesíthető az alábbiaknál:

  • jótállási idő lejárta után igényelt szervizszolgáltatás,
  • ügyfél által okozott szándékos vagy véletlen fizikai vagy egyéb működésbeli meghibásodás,
  • helytelen, nem rendeltetésszerű használat miatt bekövetkezett meghibásodás,
  • nem megfelelő csomagolásban történő szállítás,
  • külső elektromos zavar, baleset, elemi kár vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból bekövetkezett meghibásodás,
  • ügyfél által elvégezhető szoftverfrissítések letöltése és telepítése,
  • operációs rendszer, illesztő- és segédprogramok, illetve más futtatható szoftverek újratelepítése,
  • számítógép bevizsgálása, szakvélemény kiállítása,
  • a szervizközpont által elvégzett adatmentés/vagy visszaállítás.

Felelősségkorlátozás:

6.1 A terméken tárolt adatok, programok, beállítások, valamint a szabadalmi vagy szellemi alkotások joga védelme alatt álló információk, megoldások megőrzése, mentése a megrendelő kizárólagos feladata. Az Euramon nem felel adatvesztéssel vagy adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett és következményi károkért, elmaradt haszonért, akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra, karbantartásra visszavezethető okból következtek be.
6.2 Az Euramon nem felel továbbá következményi károkért, elmaradt haszonért, használatkieséssel okozott károkért.
6.3 Működésképtelen készülékeknél az Euramon minőségi reklamációt nem fogad el a készülék korábbi állapotával kapcsolatban, mivel az nem volt ellenőrizhető.

Vis major:

7.1 Az Euramon nem felel olyan késedelemért vagy egyéb szerződésszegésért, mely rajta kívül álló okok vagy vis major következménye.
7.2 Vis major esetén az Euramon által vállalt teljesítési határidő meghosszabbodik a vis major esemény időtartamával. Hatvan (60) napot meghaladó tartamú vis major esetén az Euramon jogosult az egyedi szerződést azonnali hatállyal felmondani.

Egyéb rendelkezések:

8.1 A megrendelő – helyszíni javítás esetén – köteles biztosítani az Euramon szakemberei részére a hibás berendezéshez, rendszerhez való hozzáférést, valamint a munkavégzés műszaki környezeti feltételeit. A megrendelő minden elvárhatót köteles megtenni az Euramon szakembereinek biztonsága és egészségének megóvása érdekében azon időtartam alatt, míg az Euramon szakemberek a megrendelő telephelyén tevékenykednek. A megrendelő biztosítja egy képviselőjének jelenlétét abban a helységben, ahol a javító, karbantartó munka folyik, illetve ahol a berendezés található.
8.2 A szolgáltatások teljesítésének időszaka: hétfőtől péntekig 8.00-16.00 óráig. Az Euramon a szolgáltatásokat az azok teljesítéséhez szükséges, szakmailag ésszerű idő alatt, a szolgáltatási időszakon belül teljesíti. Külön díj ellenében van lehetőség a szolgáltatási időszakon kívüli időben a szolgáltatások igénybevételére.

Csomagolás, szervizbe szállítás:

9.1 A készüléket minden esetben gondosan be kell csomagolni. A biztonságos és terméket védelmező csomagolás biztosítása az ügyfél felelőssége. A becsomagolásához az eredeti gyári, vagy azzal egyező minőségű és biztonságot nyújtó csomagolás (doboz) használata célszerű. A készülékek mellé ajándékként adott vagy külön beszerzett hordozótáska nem számít megfelelő csomagolásnak. Kiemelten ügyelni kell készülék éleinek és sarkainak kiemelt védelmére, valamint a dobozban a készülék habszivaccsal vagy más rugalmas térkitöltő anyaggal kipárnázására. Az Euramon csak teljes termékre vállal jótállást. A termék részének, részegységének szervizközpontba juttatása nem lehetséges. Minden esetben a teljes terméket, ám kiegészítők (táska, egér, autós tartó, töltő, stb.) nélkül juttassa el a szervizközpontba. A készülék adapterét, tápegységét (ha van ilyen), csak abban az esetben csomagolja a készülék mellé, ha az ügyfélszolgálat ilyen tájékoztatást nyújtott, illetve a hiba jellege az adapterrel, tápegységgel összeköthető.
9.2 A készülék csomagolásába a következő dokumentumokat szükséges elhelyezni, amennyiben az ügyfél más tájékoztatást nem kap az ügyfélszolgálattól:

  • eredeti vásárlást igazoló számla másolata,
  • jótállási jegy (jótállási időn belül),
  • előző javítások javítási jegyzőkönyveinek másolata,
  • csomagolási lista (a termékkel estelegesen beküldött adapter, kiegészítő, stb.).
  • ettől eltérő ügyfélszolgálati tájékoztatás esetén az ügyfélnek, az ügyfélszolgálat utasításait kell követnie.
Scroll to Top